Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата загрява на място!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от smc Покажи съобщение
    Мисля, че за сега работи термостата. При 5 градуса навън загря за 15мин. По светофарите пак си качва до 98 и спада от вентилатора и движението на колата. Стрелката на таблото показва реално как се движат градусите над 90. Последната част е извън града и там си е между 75 и 90. Извода ми е, че стрелката взе да показва реално и не седи забита на 90 както преди.
    Казахме ме ти още в първите два поста, добре че не се хвърли да сменяш прибързано. Тук е обичайно нищо неразбиращи да съветват.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #32
      Извън града такива колебания 75-90 не са ли странни,все пак не е чак толкова студено.Онзи ден на 4гр.темперетура ми падна на 77гр след 4-5км каране без газ, според мен си е проблемен термостат след като му дават 88гр. температура на отваряне
      Last edited by viktorsterev; d.m.y г., 21:27.
      Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

      Comment


      • #33
        Без лаптоп не ми е много ясно как определяте по чертичките градусите, много далече са от истината.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #34
          Точно така,само с лаптоп!Само не знам как на дизелова 166 ви стоят стрелките на 90 градуса,като при спускане по наклон не се подава гориво в цилиндрите и колата изстива!При мен стрелката стои на едно деление под 90 градуса,а в по-студено време на следващата по-надолу!Всичко е въпрос на КПД!
          овчар

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от dragonman Покажи съобщение
            Точно така,само с лаптоп!Само не знам как на дизелова 166 ви стоят стрелките на 90 градуса,като при спускане по наклон не се подава гориво в цилиндрите и колата изстива!При мен стрелката стои на едно деление под 90 градуса,а в по-студено време на следващата по-надолу!Всичко е въпрос на КПД!
            Колата не изстива, постъпва въздух в цилиндрите, който се компресира и загрява от това, сигурно си си помпил колелото с ръчна помпа и знаеш как почва да пари
            Моята стрелка не мърда, независимо къде се движа, слизаше надолу, само когато се повреди термостата и примерно слизах от Боровец.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #36
              Съгласен съм,но моята мърда и парното ми е ОК!
              овчар

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от dragonman Покажи съобщение
                Съгласен съм,но моята мърда и парното ми е ОК!
                Моето парно също си беше добре, топлеше си добре, стрелката обаче падаше, когато се спусках. Вече не го прави.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #38
                  На каква марка се спря при покупката?Като знам колко време чаках за носачи от Италия..........!
                  овчар

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от dragonman Покажи съобщение
                    На каква марка се спря при покупката?Като знам колко време чаках за носачи от Италия..........!
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=74269
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      Като гледам за 140к.с. jtd цената е 150лв.,но доколко е читав не е ясно!Ще го сменям явно!
                      овчар

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Колата не изстива, постъпва въздух в цилиндрите, който се компресира и загрява от това, сигурно си си помпил колелото с ръчна помпа и знаеш как почва да пари
                        Моята стрелка не мърда, независимо къде се движа, слизаше надолу, само когато се повреди термостата и примерно слизах от Боровец.
                        Почти всеки дизел изстива при хубави минусови температури и пуснато парно. Дори и с подаване на гориво, да кажем когато работи на място. Ако не изстива, на 99% има проблем с парното.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • #42
                          Значи при мен на място си държи 90 градуса,но при движение извън града пада до втората черта под 90!Лятото пък си заковава на 90 градуса,като я карам в диапазона
                          2500-3000 оборота!Така че не знам дали термостата ми е за смяна!
                          овчар

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                            Почти всеки дизел изстива при хубави минусови температури и пуснато парно. Дори и с подаване на гориво, да кажем когато работи на място. Ако не изстива, на 99% има проблем с парното.
                            Почти, не означава всеки, нали?
                            Не съм го гледал с лаптопа на каква температура е, но стрелката след смяна на термостата не мърда никога. Климатроника стои целогодишно на 24 градуса и не съм забелязал да не топли добре през зимата, когато е много студено стига на 90 градуса след деветата минута при скорост 60-70 км/ч
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Почти, не означава всеки, нали?
                              Не съм го гледал с лаптопа на каква температура е, но стрелката след смяна на термостата не мърда никога. Климатроника стои целогодишно на 24 градуса и не съм забелязал да не топли добре през зимата, когато е много студено стига на 90 градуса след деветата минута при скорост 60-70 км/ч
                              Да, не означава. Често предкамерните греят повече и могат да работят на място без да се охлаждат.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                                Да, не означава. Често предкамерните греят повече и могат да работят на място без да се охлаждат.
                                Предкамерни дизели, въздушнокамерни дизели, вихрокамерни дизели, кой ги е чувал тук, никой
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X